Verzenden & Afhalen

Hanteren jullie een minimum bestelbedrag?

Ja. Wij hanteren een minimum bestelbedrag.

  • € 25,- voor particulieren

Afhalen is alleen mogelijk na betaling via de website. KMUShop is alleen open voor al geplaatste bestellingen!

Moet ik verzendkosten betalen?

Of je verzendkosten moet betalen ligt aan de hoogte van je bestelling. Hieronder een overzicht.

  • Verzendkosten binnen Nederland: € 6,95 (en gratis vanaf € 125,-)
  • Verzendkosten naar DPD servicepunt : € 6,95 (en gratis vanaf € 125,-)

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je bij ons op werkdagen een bestelling plaatst wordt deze binnen een werkdag verzonden. Houdt er rekening mee dat er in het weekend geen pakketten verwerkt worden, deze worden op maandag verwerkt. Als uw bestelling verwerkt wordt ontvangt u direct een email met de track & trace code.

Natuurlijk doen wij er alles aan om de beloofde verzend dag waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt brengen we je daarvan per e-mail of telefoon van op de hoogte.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Alle bestellingen verzenden wij via DPD en PostNL. Kleine bestellingen verzenden wij via brievenbuspost, maar de meeste bestellingen verzenden wij via pakketpost. In dat geval ontvang je automatisch een track-and-trace code om jouw bestelling te volgen.

Doorgaans het je 3 verzendmethoden waaruit je kunt kiezen:

  • Naar een adres (standaard)
  • Naar een servicepunt
  • Ophalen in de winkel (na bestelling)

Kan ik een bestelling welke ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling door ons nog niet is verzonden kun je deze wel annuleren.

Kan ik mijn bestelling omruilen in de winkel?

Nee. Plaats een nieuwe bestelling en retourneer de andere. Dan hebben wij tijd om het klaar te leggen. 

Wat kan ik doen als ik een verkeerde bestelling heb geplaatst?

Als je bestelling door ons nog niet verzonden is kun je deze annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Als je bestelling al wel is verzonden kun je deze aan ons retouren.

Denk je dat jouw probleem ook eenvoudig telefonisch op te lossen is dan kun je er natuurlijk altijd even een belletje aan wagen: 010 - 226 38 68. We kunnen in dat geval natuurlijk niet garanderen dat we het ook direct nog voor je kunnen oplossen.

Hoe snel wordt ik terugbetaald zodra ik mijn bestelling heb geannuleerd?

Zodra je retourzending verwerkt is (meestal binnen 7 werkdagen) wordt ook direct je geld teruggestort. In de meeste gevallen staat het dan binnen 2 dagen weer op je rekening.